Aryton

sobota, 25 maja 2013
data:post.title

Hej :)
Dla większości z Nas, zmorą na naszych pocztach internetowych są przychodzące reklamy. Oczywiście, można je wyłączyć, ale trzeba sobie za to zapłacić. Wszystkie maile odnoszące się do reklam od razu usuwam. Kilka dni temu tak się nie stało. Moją uwagę przykuł artykuł wysłany przez Interię odnoszący się do nowej "polskiej" (to ważne) firmy odzieżowej o nazwie Aryton.
Zaciekawiona kliknęłam i nie pożałowałam. Może ceny nie są na każdą kieszeń ale i tak warto tam zajrzeć-w końcu po to są rabaty, wyprzedaże, itp. :)
Nie wiem czemu ale w Polsce nie ma dużo takich sklepów, w których sprzedawane są ubrania produkowane w naszym kraju, natomiast za granicą, jest pełno takich butików, np. we Francji. Podczas buszowania po francuskich butikach, w większości w nich natknęłam się na odzież z metką "Made in Poland" :) bardzo mnie to ucieszyło. Było również dużo ubrań pochodzenia włoskiego, ale w żadnym nie znalazłam ubrania z metką "Made in China".  To raczej zadowalające-jeśli chodzi o ubrania.
Ah, się rozpisałam ale nie o tym co miałam;d  Dobra, wracając do firmy Aryton. Przeglądam ich sklep internetowy, a tam moją uwagę przykuła pewna biała bluzka... o ta...

Jest przepiękna...uwielbiam takie. Oczywiście zapisałam się do newslettera i wczoraj otrzymałam komunikat z rabatem na 15% :) już taka ucieszona, że moja szafa będzie gościć tak piękny nabytek, wchodzę na ich stronę i już prawie zamawiam... prawie... nie było mojego rozmiaru-S. Zostały tylko M i L. Ehh, szkoda...może uda mi się od kogoś odkupić :) zaczekamy-zobaczymy :)

Jak wiecie, tworzę własne stylizacje. Mam dwa nowe projekty, w których wykorzystałam właśnie tę bluzkę. To ona była dla mnie inspiracją :)
Więcej moich stylizacji znajdziecie w zakładce Stylizacje-Paulina, znajdujące się w górnym prawym rogu. 





Prześlij komentarz