H&M

sobota, 20 lipca 2013
data:post.title

Wykorzystując fakt, iż trwa sezon wyprzedaży, weszłam ostatnimi dniami na stronę H&M. Przeglądałam od początku kategorii i szczególną uwagę zwróciłam na jedną z nich, mianowicie "Koszule/Bluzki".
Moim oczom ukazała się śliczna zwiewna drapowana (kopertowa) koszula w paski na długi rękaw. Od razu pomyślałam, że muszę ją mieć. Zaraz zadzwoniłam do najbliższego salonu z pytaniem czy ją mają - i mieli ;d Na następny dzień była już moja. I choć z wyprzedaży nici, ponieważ koszula już należała do nowej kolekcji - zakupu nie żałuję :)
To własnie mój najnowszy zakup :) nie mogłam się jej oprzeć :)
 
Kopertowa bluzka

Kopertowa bluzka - od H&M

http://www.hm.com/pl/s/05G677
Kopertowa bluzka z matowego szyfonu z długim rękawem. Zakładki przy ramionach i na plecach oraz elastyczny dół z tyłu.
H;amp;Mwww.hm.com

Prześlij komentarz