ArtMakeUp

sobota, 17 sierpnia 2013
data:post.title



Aloha!
Miałyście kiedyś okazję zobaczyć artystyczny rodzaj makijażu znany również pod nazwą "Art MakeUp"? Ja widziałam tylko na teledyskach piosenkarek czy też w teatrze, natomiast nigdy nie przywiązywałam do tego uwagi. Ale dziś jest troszkę inaczej, ze względu na to, że moja koleżanka właśnie taką formą sztuki makijażu bardzo się interesuje co spowodowało stworzenie przez nią bloga dotyczącego owego Art MakeUp'u. Widziałam jej projekty i jako że dopiero zaczyna, bo blog istnieje dopiero kilka dni, i tak jestem pod wielkim wrażeniem. Bardzo odważny styl. Nietypowe i nadzwyczajne artystyczne makijaże. Poniżej wstawiłam kilka zdjęć; więcej zdjęć można zobaczyć na blogu http://photographyartdesignfashion.bloog.pl/kat,41908368,index.html


 Serdecznie zapraszam!







Prześlij komentarz