EVA BOUTIQUE - ŻORY

wtorek, 24 września 2013
data:post.title






Wiele z nas - kobiet - uwielbia elegancję i wygodę. Przychodzi też czas, że nie wystarczają nam już zakupy w "sieciówkach". Potrzebujemy czegoś więcej, czegoś oryginalnego, indywdualnego i unikatowego. Coś co będzie nas wyróżniać.
Jakiś czas temu natknęłam się na pewien salon odzieży damskiej. Zaimponowała mi nie tylko sama kolekcja ubrań ale i ich jakość. Z zaciekawienia sprawdziłam metkę, mając dobre przeczucie, że nie mogą to być wyroby "chińskie". I nie były! Ubrania były polskiej marki jak również ich wykonanie. Wszystko w Polsce :) Bardzo się ucieszyłam, nie tylko ze względu na to, że taki butik znajduje się w moim mieście - Żory, ale dlatego że mogę kupić coś polskiej, dobrej jakości dodatkowo inwestując w polski przemysł. Salon nazywa się EVA BOUTIQUE.
Poniżej przedsmak tego co możecie znaleźć!

Kolekcja RYŁKO
















 













Kolekcja ETTE LOU







Kolekcja Motive&More










I jak Wam się podobają kolekcje?




2 komentarze

  1. jakie piękne sukienki! a jakie płaszcze.. zazdroszczę miastu takiego salonu, nie wiedziałam też , że Ryłko projektuje ubrania; zapewne ceny takie jak u butów

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda - ubrania są naprawdę śliczne :) polecam!

    OdpowiedzUsuń