Kilka sposobów na kamizelkę! \ A few ways of the waistcoat!

niedziela, 8 września 2013
data:post.title
 

Hej!
Dzisiejszy post przeznaczyłam na dodanie własnych projektów, których głównym celem były kamizelki. Tak - kamizelki i ich różne przedstawienie w zależności od wyjścia, czy to na randkę, do pracy czy po prostu na codzienny spacer. Mam nadzieję, że się spodobają! :)

Wiem, że w porównaniu do innych blogerów nie wypadam dobrze - brak codziennych postów :) Niestety nie ode mnie to zależy ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie się to zmieni. I choć nie wiem czy będą codziennie to na pewno będą się częściej pojawiać niż teraz :) Pozdrawiam :)

[Wszystkie zdjęcia stylizacje są moją własnością. Jeżeli chcesz ich użyć, skontaktuj się ze mną mailowo. Kopiowanie jak i ich rozpowszechnianie jest zabronione]


Powyższą kamizelkę (jak i nawet czarne legginsy) można już kupić w znanym nam sklepie - H&M (link w nazwie) :) Na głównej stronie, w menu Stylizacje - Paulina  wszystkie tu dodane projekty również będą tam widoczne z nazwą firmy i przypisanym linkiem gdzie można kupić daną kamizelkę i nazwą firmy rzeczy wykorzystanych do projektu.











Wszystkie moje stylizacje znajdziecie w zakładce Stylizacje-Paulina.

All my styles you will find in catalog Stylizacje-Paulina.

Prześlij komentarz