Jesienne stylizacje / Fall fashion

czwartek, 10 października 2013
data:post.title


Jesień już w pełni i to jeszcze taka jaką uwielbiam - piękna, słoneczna, złota, ciepła polska jesień! :) Postanowiłam, że przygotuje dla Was parę projektów na tę piękną porę roku :)

[Wszystkie zdjęcia stylizacje są moją własnością. Jeżeli chcesz ich użyć, skontaktuj się ze mną mailowo. Kopiowanie jak i ich rozpowszechnianie jest zabronione]





Wszystkie moje stylizacje znajdziecie w zakładce Stylizacje-Paulina.

All my styles you will find in catalog Stylizacje-Paulina.

4 komentarze

  1. tak się zastanawiam,Ty jesteś najstarszą siostrą sobikowej? czy ty czasem nie jesteś fizykiem i matematykiem? normalnie jestem zaskoczona... te stylizacje są naprawdę niezłe, jak na kogoś kto skończył takie kierunki, skąd zainteresowanie modą? pamietam cie jak jezdziłaś na studia i w życiu bym nie pomyślała, że będziesz robić bloga i w dodatku modowego :) naprawdę super zdjęcia, świetna robota. pozdrowienia dla was wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuje :) a o którą "sobikową" Ci chodzi? :) owszem-skończyłam ścisłe kierunki:) potrzebowałam jakiejś małej zmiany więc postanowiłam, że zaryzykuję :)

      Usuń
  2. 5 najbardziej mnie urzekła. 1,3 świetne ;)

    OdpowiedzUsuń