Sukienka neopren

czwartek, 20 listopada 2014
data:post.title



Dziś o neoprenie - tkaninie, niegdyś znanej głównie z produkcji strojów sportowych.
Jednak znaleźli się tacy, którzy widzieli w tym spory potencjał by dodatkowo rozszerzyć jego zastosowanie. A mowa oczywiście o projektantach mody - osobach z nieograniczonymi możliwościami twórczymi. To oni rozpoczęli prace nad kolekcjami z udziałem 'pianki'.
Jednym słowem 'neopren' stał się modowym hitem. Płaszcze, bluzy, topy, spódnice czy sukienki - wyglądają naprawdę zjawiskowo.
I mnie takie takie 'cuda z pianki' zawróciły w głowie. Istny szał w garderobie!
Osobiście, najbardziej podobają mi się sukienki (w szczególności te rozkloszowane - kocham! :) ).



 








sukienka - Allegro // czółenka - Badura  // torebka - Monnari




19 komentarzy

  1. świetna sukienka!

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna sukienka podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka z ramoneską wygląda idealnie!
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda ta sukienka! Jestem tylko ciekawa jak się nosi, nie miałam nigdy nic z tego materiału, ale planuje coś zakupić...lub uszyć :-) wygodna jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o sukienkę - dla mnie bardzo wygodna :) rozkloszowany dół ładnie się utrzymuje. Ja jestem bardzo zadowolona :) Jak coś fajnego znajdziesz bądź uszyjesz - pochwal się ;)

      Usuń
  5. Cudownie wyglądasz:) bardzo lubię rozkloszowane sukienki i spódnice:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te szpile, cudne- i mega fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna ta sukienka. Buty z resztą też ;) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa sprawa z tą pianką :-) sukienka leży super :-) zapraszam do siebie po przepisy kulinarne i nie tylko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka z ramoneską, dodatki pasują idealnie!!!
    Super blog, czekam na wiecej takich kreacjii!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna, elegancka stylizacja! zapraszam na madamsale.com - można tam znaleźć ubrania podobnych do Badury i Monnari marek, ale w niższej cenie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja też uwielbiam takie rozkloszowane kroje :) Piękna sukienka!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń