W męskim stylu / Men's style

czwartek, 7 kwietnia 2016
data:post.title





Rok 1969, misja Apollo 11 i pierwsze lądowanie człowieka na Księżycu. Największe i najbardziej fascynujące wydarzenie w dziejach ludzkości.
Dla mnie, jako fizyka z wykształcenia ma to dość szczególne znaczenie. Oczywiście wykształcenie nie ma z tym nic wspólnego a sam fakt dokonania przez człowieka czegoś tak niezwykłego, niewyobrażalnego i niesamowitego że wynalezienie pisma schodzi na drugi plan (dla mnie). To tylko pokazuje, że nie ma rzeczy niemożliwych, dokonaliśmy kosmiczny krok dalej.
Ale nie o fizyce tu będę mówić, choć ma tu swoje miejsce. W każdej dziedzinie życia nauki ścisłe są nieodzowną jej częścią, choć w ogóle się nad tym nie zastanawiamy. Nie inaczej jest w branży modowej. Wykorzystanie własności cząsteczek srebra to dopiero początek.
A co ma wspólnego wyprawa na Księżyc z modą? Otóż, w tym sezonie bardzo popularne stały się kolorowe naszywki na jeansowych kurtkach, dzięki którym stają się one niebanalne, oryginalne często odzwierciedlające nasze zamiłowania. W sklepach wyszukamy wiele modeli takich kurtek, ale jeśli nic dla siebie nie znajdziemy, to nic straconego. Warto spróbować wykonać ją samodzielnie. Indywidualny projekt i wykonanie cieszy najbardziej! Swoją kurtkę wypatrzyłam w sh już kilka miesięcy temu, zanim jeszcze stały się tak popularne (zanim ja się o tym dowiedziałam). Urzekły mnie naszywki nawiązujące właśnie do tak ważnego wydarzenia jakim był lot w kosmos.
Wiosna stała się idealnym momentem na jej wykorzystanie w jeansowym total looku z nutą męskiego stylu. Jeansowa koszula podebrana mężowi idealnie się wpasowała w całą tę stylizację.

 
  
 
 
 
 
 
 



Katana - sh || spodnie- Levis || buty & torebka - Wojas ||  koszula- Levis

10 komentarzy

  1. No faktycznie fajna sprawa z takimi kurtkami. Bardzo podoba mi się ten element ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! super torebka<3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobry total jeans look! świetne buty i torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka! Lubię denimowe zestawy :) Wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam chrapkę na tego typu bluzę , a moda na naszywki bardzo mi podpasowała :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam fanką łączenia ze sobą różnych odcieni denimu, ale im więcej takich połączeń w blogosferze tym bardziej przekonuję się, że to całkiem fajne :D

    dobry to zestaw, młodzieżowy taki, luźny :)!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny klimat. Cudna katana !

    Btw: Masz racje, nie ma rzeczy nie mozliwych ;)

    OdpowiedzUsuń