Projekt Biedronka!

wtorek, 7 czerwca 2016
data:post.title



Uwielbiam oglądać pokazy mody! Obserwować pomysłowość i indywidualność projektantów. Ich nieszablonowe podejście do tematu, dbałość o detale, piękne tkaniny. Te niepowtarzalne fasony ubrań, które powodują u mnie chęć posiadania ich wszystkich w swej garderobie.
Odkąd zaczęła się moja przygoda z modą, pamiętam, że bardziej niż sama kreacja czy stylizacja, interesował mnie proces jej powstania. Od samego początku. Od pomysłu na daną kolekcję ( czy może najpierw były pojedyncze projekty, które później rzutowały na ogół danej kolekcji), rysunków/projektów czy całego procesu doboru tkanin. Nawet ilość ludzi pracujących nad finalnym zakończeniem kompletnego projektu, było i nadal jest dla mnie ciekawe ale i owiane nutą tajemnicy.
Szczególnie fascynujący jest dla mnie temat dotyczący materiałów, tkanin. Wzory, kolory, ich gatunek i jakość. Pełny proces personalizacji – od podszewki.
Jako że nauki ścisłe były nieodzowną częścią mojego życia, poszukiwanie rozwiązań, stawianie odpowiednich pytań dotyczących jakiegoś problemu, doprowadziły mnie do takiego momentu w życiu, że wszystko to, z czym zetknę się na swej drodze i w jakimś stopniu mnie zaciekawia, pragnę zgłębiać jej wiedzę i doświadczać, jeśli tylko mogę, w każdym jej aspekcie. Tak właśnie jest z projektowaniem. I choć początki są trudne, czasem mozolne i nieestetyczne, to warto!















Koszula/spodenki/torebka - diy || botki - Wojas || okulary - Reserved

7 komentarzy

  1. cute and cool! Love the shorts and your hair style. <333 Greetings, Hanna

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna i bardzo oryginalna torebka,gratuluję projektu!
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super ! Brawo !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula,koszula, koszula -zakochałam się w niej ! Z tą biedronka na plecach wygląda mega oryginalnie! Całość bardzo mi się podoba jedynie chyba bym tylko zmieniła buty, może na czarne szpilki, ale tak też jest dobrze :)

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń