Surprise!

poniedziałek, 14 listopada 2016
data:post.title



Nie do końca z tą pogodą tak miało być. Wiedziałam, że w najbliższych dniach może do tego dojść(choć nie w tak zaawansowanym stopniu), ale przygotowując się na sesję, na zewnątrz było całkiem przyzwoicie. Jadąc, też nie zauważyłam nic niepokojącego. Cóż, czasem i tak bywa. Nie wiem czego bardziej się przeraziłam - tego że zaczął tak szybko padać śnieg, czy tego że nie jestem gotowa na przyjęcie zimy. A może jedno i drugie?
Wiem, że to na pewno za szybko. Jeszcze nie teraz! Proszę! Śnieg w grudniu! Na Święta, do choinki!
I tym błagalnym wołaniem o zaprzestanie nadmiernej częstotliwości opadów w postaci śniegu, kończę post. 
Zapraszam do oglądania :)



 Płaszcz, Spodnie, Golf - SH || Buty - Wojas || Torebka - Wojas || Rękawiczki - Orsay || Okulary - Reserved || Opaska - zwykła apaszka


8 komentarzy

  1. Dla mnie w tym roku śnieg przyszedł zbyt wcześnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pięknie z tym sniegiem w tle ;) szybko nas zaskoczył w tym roku ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam nadzieję, że to tylko chwilowe, i śnieg spadnie na Święta :)

      Usuń
  3. A ja Wam wszystkim zazdroszcze u których śnieg spadł :D
    Cudny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszędzie pada lub padał śnieg tylko nie u mnie :D

    OdpowiedzUsuń