Zielona skórzana spódnica midi z białą koszulą i torebką typu koszyk

poniedziałek, 31 lipca 2017
data:post.title
zielona skórzana spódnica midi (leather skirt )

skórzana spódnica z białą koszulą i torebką typu koszyk
skórzana spódnica z białą koszulą i torebką typu koszyk
#skórzana #spódnica #botkihm #hmshoes #greenskirt
skórzana spódnica z białą koszulą i torebką typu koszyk
skórzana spódnica midi (leather skirt ) hmshoes
skórzana spódnica z białą koszulą i torebką typu koszyk
skórzana spódnica z białą koszulą i torebką typu koszyk
skórzana spódnica midi (leather skirt )
skórzana spódnica midi (leather skirt ) basketbag
skórzana spódnica midi (leather skirt ) green skirt


Spódnica|Koszula - Vintage || Buty - H&M || Torba Koszyk - Olx.pl || Okulary - CH || Kolczyki - LicytacjaCharytatywna










14 komentarzy

  1. Super look ! Genialna spódnica do tego odlotowe buty, super !!!
    Pozdrawiam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz ;) Stylizacja Mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny look, spódnica i butki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica ma genialny kolor ! :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzałaś do mnie na folkową spódnicę, a teraz ja jestem tu by Ci powiedzieć przy okazji, że ten Twój Look akurat ☺ zainspirował mnie do kolejnej lumpeksowej stylizacji, której zresztą dziś robiłam już zdjęcia ☺ Na pewno nie będzie tak wykwintnie jak u Ciebie ☺jeszcze nawet nie widziałam zdjęć 😉 ale uwielbiam się inspirować, i pozwalam sobie odnosić się na blogu do tych inspiracji z nadzieją, że nikogo nie obrażam w ten sposób ☺ Jeśli ta stylów ka pojawi się to dam Ci jakoś znać ☺ Tymczasem zachwycona pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło! Dlatego jestem - by inspirować! Buziaki :*

      Usuń