Kolekcja butów Wiosna/Lato 2013 OBCASY

czwartek, 14 marca 2013
data:post.title

Wiosna nadchodzi wielkimi krokami (ale nazbyt powoli) a w wraz z nimi (dużo szybciej) najnowsze kolekcje butów WIOSNA/LATO 2013.


Przejrzałam najnowsze kolekcje butów, takich marek jak Ryłko, Wojas, Bata, Reserved, Bershka, Nine West, i innych które wpadły mi w oko :)

Ci , którzy mnie znają, wiedzą, że przed narodzinami syna, ciężko było mnie spotkać w butach na koturnie czy wysokich obcasach. Zawsze gdzieś pędząca Paulina chodziła w tzw „szybko-biegach”. Ważne było, by buty, które zakładałam, były wygodne i można było w nich szybko chodzić. Tak samo było z ubraniami. Wtedy ważna była dla mnie nauka.
Jednak szczególny dzień, w którym przyszedł na świat mój Synek, zaważył w tej kwestii i nie tylko. Coś się we mnie zmieniło. Dziś się nigdzie nie śpieszę. I zwracam szczególną uwagę na to jakie buty zakładam i w co się ubieram. Chcę wyglądać dobrze:) Nie zmienił się jedynie mój stosunek do nauki:)
W przeciwieństwie do mnie Siostry zawsze miały dobre wyczucie mody (nawet teraz). Co zapewne zobaczycie z dalszym rozwojem bloga :)
Zaczynajmy przeglądać najnowsze kolekcje, by nacieszyć oczy wiosenno-letnimi okazami :)

To od czego by tu zacząć? Może od wysokich obcasików? :)
Prześwietlmy firmę Wojas. Nie wszystkie nowości są dostępne w sklepie internetowym, zatem trzeba zerknąć do katalogu. Można go znaleźć na stronie głównej firmy WOJAS po prawej stronie.
Te pierwsze są cudne.








 Czerwone szpilki (strona 11) zawsze przykują uwagę. Mówi się, że jest to nieodzowny element kobiecej garderoby. Beżowe - obok, też są śliczne.

A co myślicie o tych czarnych szpileczkach ? 
  


Nie wiem jak Wy, ale mam wrażenie, że najnowsza kolekcja Ryłko jest najbardziej wiosenną, wśród wszystkich innych znanych firm. Spisała się chyba najlepiej. Te kolory.... I tak jak Wojas, większość rarytasów ma w katalogu:) więc zajrzyjmy do niego.
Strona 2, 3 … nic dodać, nic ująć- pięknie prezentujące się żółte szpileczki. 
Piękne!


 A na stronie trzeciej, te z brązowej skórki, zakrywające ponad połowę stopy.....śliczne... Na stronie 7 urzekły mnie 2 modele. Znajdują się na samym dole, po lewej stronie. Tak, te zielonkawe i te zaraz obok nich. Pierwsze z nich, można już sobie kupić w sklepie internetowym firmy. 

Tak na chwilkę odwracając się od kolekcji, ta kopertówka z lewej jest boska! 

A te czerwone szpileczki znajdujące się na środku strony 9, no no no ;d
 

Przejdźmy do firmy Bata: prócz nowości na swojej stronie internetowej, katalogu owego nie mają:)
A co powiecie na temat tych?


Kolor jest, platforma jest , obcas wysoki jest! Jedyne co bym zmieniła, to usunęłabym ten kawałeczek podeszwy wchodzącej na wewnętrzną stronę obcasa.

 
tu identyczna uwaga :)
Jakie macie zdanie na temat butów z grubymi obcasami? Spójrzcie.
   
Nie są złe, prawda?

Dobrze, przejdźmy teraz do salonu Berska.
Śliczne! A ten kolor....
 

Ah:) boskie!


 

Reserved:









 

 Stradivarius:






Nine West: każdy mężczyzna by się ucieszył, gdyby w szafie jego kobiety znalazł się ten okaz:)

 
Mohito.






H&M.
Pierwszy model-biały-wyjątkowy .









Zara:można określić je jako "niecodzienne" ;d








Dużo nowości zobaczymy wchodząc na stronę internetową firmy Kazar. Jest w czym wybierać :)

 
Wejdźmy do salonu firmy Gino Rossi. Tu też znajdziemy kilka 'rarytasów' na obcasie!




Big Star.


Next.






Dziś sprawdziłam najnowsze kolekcje wybranych firm. Na pewno jest ich więcej, dlatego jeśli macie ulubioną markę butów, których nie umieściłyśmy-piszcie. Sprawdzimy co mają ciekawego na nadchodzące ciepłe dni:) Oczywiście takich butów na obcasie jest więcej-ale wybrałam te 'moim zdaniem' najlepsze .
A jutro? Przegląd butów na KOTURNIE (oczywiście z najnowszych kolekcji wiosna-lato 2013) :)
Pozdro!

Prześlij komentarz