Sobota/Niedziela Filmowa

poniedziałek, 29 kwietnia 2013
data:post.title
W każdą sobotę oglądam film, tydzień temu też tak było, a zapomniałam napisać co oglądałam.
No więc, w poprzednim tygodniu miałam przyjemność zobaczyć film biograficzny Stevena Spielberga - Lincoln.
Film o życiu prezydenta Stanów Zjednoczonych-Abrahama Lincolna, w czasie wojny secesyjnej, jego zaangażowaniu w 13 poprawkę konstytucji-zniesieniu niewolnictwa. Gra aktorska-pierwsza klasa.
Osobiście, bardzo mi się podobał.





Wczoraj wypożyczyłam sobie film, który polecili mi rodzice, mianowicie - Bogowie Ulicy - Davida Ayera (twórcy m.in. 'S.W.A.T Jednostka Specjalna' czy 'Szybcy i Wściekli'). Dla fanów filmów kryminalnych - w sam raz :) Film opowiada o dwóch policjantach patrolujących niebezpieczne ulice Los Angeles. O ich przyjaźni, poświęceniu, stosunku do pracy. Mnóstwo zaskakujących akcji i zabawnych dialogów. Polecam, polecam!







I jak w temacie postu, filmowo miało być dwa dni. Wczoraj seans w domu, dziś seans w kinie. Długo się zastanawiałam na co się wybrać... Miałam na oku dwa filmy - Jurajski Park 3D  Stevena Spielberga bądź Niepamięć Josepha Kosinski'ego z Tom'em Cruisem w roli głównej.





Wybrałam klasyka :) Efektów 3D nie było żadnych, nawet obraz był taki nijaki. Nie wiem co autorzy mieli na myśli, mówiąc " .... mistrzowsko przygotowany w technice 3D w jakości niewyobrażalnej w czasie, gdy miał premierę." Dla mnie jakość obrazu się nie zmieniła ( chyba że miałam brudne okulary , hihih ). Ale super było zobaczyć Jurajski Park na tak dużym ekranie. W pewnych momentach nawet się przestraszyłam ;d Czy żałuję, że poszłam na ten film? Nieeee :)  Czekam też na odsłonę Mortal Kombat :)

Oh, odliczam dni do premiery Iron Men 3...już nie mogę się doczekać. Myślę, czy już sobie nie zarezerwować biletu w kinie :)
Widziałam też zapowiedź filmu 1000 lat po Ziemi z Will Smith'em. Może być ciekawy.



Prześlij komentarz