Elegancko

czwartek, 4 lipca 2013
data:post.title



Hej!

Dziś przeglądając szafę natknęłam się na dawno nie ubraną białą koszulę/body i pomyślałam "Jak ja dawno w niej nie byłam!" . Jak ja ją uwielbiam! :)
Idąc do sklepu z zamiarem kupna koszuli rozglądam się zazwyczaj za koszulą typu 'body'. Wiem,  że dla niektórych z Was to niewygodne, ale dla mnie body to świetna sprawa. Nie muszę się martwić, że mi koszula wyjdzie którymś bokiem ;d  Założyłam dziś również 'niecodzienny' pasek oraz żółtą torebkę... w ogóle uwielbiam łączyć ze sobą te trzy kolory - granatowy, biały oraz żółty :) kombinacje mogą być różne, ja wybrałam taką


















Spodnie - Bershka, Koszula/Body - Melrose (allegro), Torebka - allegro, Buty - allegro, Pasek - sklep Andegrand























Prześlij komentarz