Żory Be Fashion - Fotogaleria [Photogalery -> Żory Be Fashion]

czwartek, 1 sierpnia 2013
data:post.title


Cześć!
W sobotę, 27 lipca odbył się, długo oczekiwany przeze mnie, pokaz mody pod hasłem "Żory Be Fashion". Dziś przedstawię Wam krótką relację z tego wydarzenia i oczywiście pokażę zdjęcia :) To do dzieła!

Cała impreza składała się z trzech części. Jako pierwszy odbył się finał ogólnopolskiego konkursu "Be Fashion" skierowany dla młodych projektantów, następnie przedstawiono prace dyplomowe Absolwentów Kierunku Wzornictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach i na końcu pokaz mody z kolecji ubrań wiosna/lato 2013 znanej projektantki Natashy Pavluchenko. Wydarzenie poprowadziła aktorka Sonia Bohosiewicz.






Część I. Projekty strojów zgłoszone do konkursu "Be Fashion - Konstrukcja a minimalizm" 




 



 







Pierwsze miejsce zająła dziewczyna ze strojem (wybaczcie, nie pamiętam jak się nazywała) :)



Drugie miejscie zajął chłopak (również nie pamiętam imienia) z wykonaniem:

 




Część II. Gala Dyplomowa

Monika Posyniak-Witek











 Magdalena Teliżyn




 


 Katarzyna Ryt - Minimal Art
  


 
 


 Kinga Grzesiakowska

 
 
 


Paulina Borowska
Dla mnie, te suknie zrobiły ogromne wrażenie. Świetne!

 

 
 
 


Klaudia Kwiecień


 
 

 


 Kamila Ferens

  
 


Anna Krzemień 

  
 
 
 

 

 


Ewelina Polak 
tu muszę przyznać, że te ażurkowe sukienki były przecudne! chciałabym wszystkie w mojej szafie!



 

 


 
 
 


 


Agata Momatiuk

 
 

 


Joanna Siwkiewicz
Nie pamiętam dokładnie jaki był temat pracy, ale bardzo mi się podobał. Stroje inspirowane na motywach baśni Andersena. Po prostu bajeczne!

 
 
 

 Beata Dziadkowiec

 
 


Patrycja Wiatr

Mam wielką nadzieję, że któreś z tych płaszczy "midi" znajdą się w sklepach sieciowych :) Skórzane spódnice również robiły furorę!


 
 


 

 
Mirosława Szałasta 
Kolekcja inspirowana magią Górnego Śląska. Przepiękne!


 
 

 
 

 
 

 


Część III. Kolekcja ubrań Natashy Pavluchenko.



 

  

 


  


   



 

 

 
 
 


Wszystkie suknie Pani Natashy były piękne, a najbardziej ta koronkowa...ymm... boska...
To już koniec fotogalerii z pokazu mody, mam nadzieję, że się Wam podobało :) Impreza była udana i oby więcej takich!


No i oczywiście nie mogło mnie zabraknąć na pokazie ;)
  


Prześlij komentarz