Z nowej kolekcji Orsay / Orsay - New collection

niedziela, 11 sierpnia 2013
data:post.title
Hej!
Od kilku tygodni możemy oglądać w sieciówkach najnowsze kolekcje Jesień/Zima 2013/2014. Ostatnio odwiedziłam Orsay (mam najbliżej :) ) i nie mogłam się oprzeć pewnym spodniom.
I choć nie nadają się jesień czy zimę - do nowej kolekcji należą :) Podobny fason w sklepie już był z początkiem wiosny. Góra spodni przypomina cygaretki, natomiast dół ma zwężany. Co najważniejsze - są idealne na lato! Lekkie, zwiewne, dobrze wyglądają i są bardzo wygodne. Można je nosić na wiele sposobów. Pasują do sandałów, ale lepiej wyglądają noszone do wysokich butów.
Nie wiedziałam, na które się zdecydować-oba modele wyglądały bardzo efektownie - więc wzięłam jedne i drugie. A oto one.



Model I.
Nie tylko ładnie pasuje do sandałów czy wysokich butów, ale bardzo ładnie komponuje się do marynarek/żakietów - zwłaszcza w kolorze żółtym czy  kobaltowym. Mam juz nawet sesję w tych spodniach i właśnie w żółtym żakieciku, także za niedługo dodam zdjęcia :) 








Model II.
Są znacznie szersze niż poprzednie, ale wizualnie bardziej mi się podobają. Wykonane z innego materiału.  Nie mają kolorów 'stricte' biało-czarnego. Jasny kolor bardziej przypomina kolor kości słoniowej czy ecru. Mają ładniejszy pas. Oba modele mają boczne kieszenie.






Spodnie (oba modele) są naprawdę bardzo wygodne i ładnie wyglądają. Także polecam. Następny sklep jaki odwiedzę to będzie H&M, może nawet Reserved.
Tworzę również dla Was sety z Allani z ubraniami najnowszych kolekcji jakie możecie znaleźć w znanych sieciówkach na nadchodzącą jesień :)
Pozdrawiam!

1 komentarz

  1. jeśli chciałabyś sprzedać te pierwsze jestem zainteresowana pisz na magdamachaj1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń