Metallic styles

poniedziałek, 4 maja 2015
data:post.title



Dość dawno nie dodawałam postu, w którym znajdowałyby się wykonywane przeze mnie projekty stylizacji. Tym razem postanowiłam by głównym tematem było wykorzystanie metalicznych butów, jakie mogliście oglądać w poprzednim poście. Są to moje pomysły na zestawienie ich z różnymi formami ubioru, akcentując momentami aktualne modowe trendy.















[Wszystkie zdjęcia stylizacje są moją własnością. Jeżeli chcesz ich użyć, skontaktuj się ze mną mailowo. Kopiowanie jak i ich rozpowszechnianie jest zabronione]
[The digital images contained in the 4weloveit.blogspot.com are protected by copyright and are provided solely for the private use of the visitor to the  4weloveit.blogspot.com. Commercial use of any kind without the express, written consent of Paulina Mandel is strictly prohibited.]


Wszystkie moje stylizacje znajdziecie w zakładce Stylizacje-Paulina.

All my styles you will find in catalog Stylizacje-Paulina.




1 komentarz

  1. iluminacjekonwersacje@blogspot7 maja 2015 23:07

    mój faworyt to 4 ;)

    OdpowiedzUsuń