Postaw na błysk!

czwartek, 30 kwietnia 2015
data:post.title
 

Nadszedł sezon 'Wiosna-Lato 2015' i jak to co sezon bywa, firmy obuwnicze kuszą nas swoimi nowościami. I tym razem postawili na błysk!
Oczywiście, trzeba dodać, że nie tylko w branży obuwniczej króluje ta metaliczość a w każdej gdzie kolor ten może być wykorzystany. Od odzieży po najmniejsze dodatki. Jednym słowem: "METALLIC - must have 2015!".
A jakie "błyszczące modele" butów przygotowały dla nas firmy? Czy jesteście gotowi na "metaliczne wyzwanie"? Bo ja, tak!





Wojas




Ryłko




Badura




Kazar




Primamoda





Venezia





Gino Rossi






Simple



Nike





Zara




River Island

 
 

Bershka





New Look





Lasocki/CCC





Cropp



Tamaris



 
Deichmann




Sinsay


2 komentarze

  1. iluminacjekonwersacje@blogspot1 maja 2015 23:47

    ja jeszcze nie jestem gotowa na metallic, na razie mój stosunek do tego trendu jet ambiwalentny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie, mam nadzieję, że po obejrzeniu następnego posta, będziesz bardziej na 'tak' :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń