Damski garnitur / Women's suit fashion

niedziela, 16 października 2016
data:post.title





Rzeczywiście tak jest, że garnitury głównie kojarzą nam się z męską częścią garderoby. Do niedawna sztywny dress code, dziś same próbujemy go dopasować wedle własnych gustów i upodobań. Eksperymentujemy na tle męskiej szafy. Garnitury, koszule czy inne męskie dodatki, to tylko początek naszej przyjaźni. Od kilku sezonów taki trend obserwujemy na wybiegach znanych projektantów bądź na ulicach, nie tylko nowojorkich czy paryskich miast. 
Swój garnitur znalazłam w Secondhandzie.  Lubię kupować rzeczy za niewielką cenę (zapłaciłam za niego kilka złotych!), które są inwestycją w przyszłość. A garnitur z pewnością do takich należy. 
Podoba mi się w nim charakterystyczny dla męskich odpowiedników, nie tylko kolor ale i zaakcentowane szerokie ramiona, co nadaje sylwetce wyrazistych kształtów i formy, dodając takiej większej pewności siebie. Początkowo chciałam go zestawić z butami na wysokim obcasie, bo generalnie w mojej szafie takie przeważają, ale przypomniałam sobie o tych białych półbutach, które ostateczenie i bez większego zastanawiania, wygrały w tej stylizacji.
Dodatkowym atutem damskiego garnituru - kompletu jest to, że mogę go rozłożyć na czynniki pierwsze i wykorzystać do codziennych zestawień, na przykład tylko marynarkę, bądź tylko spodnie.
Zakup mi się opłacił i to z nawiązką.


 

 Garnitur - SH || Golf - SH || Buty - Wojas || Torebka - Dolce&Gabbana || Szal - Orsay || Okulary - Reserved











8 komentarzy