Fashion Week 2017 Inspiracje

niedziela, 26 lutego 2017
data:post.title
  


    Wielu z nas oczekuje nadejścia wiosny - ja też :) Pochmurne, deszczowe dni i brak słońca stają się coraz to bardziej uciążliwe a i wahania temperatury doprowadzają do lekkiej dezorientacji klimatycznej. Na szczęście (na pewno dla mnie :) ) są trwające aktualnie Tygodnie Mody, na których projektanci prezentują swoje kolekcje na następny sezon, jesień 2017. Maraton ten rozpoczął się w Nowym Jorku (9-17 luty), następnie w Londynie(17-21 luty). Obecnie trwa w Mediolanie (22-28 luty), gdzie swą podróż zakończy w Paryżu (28 luty - 8 marca).
    Te kilka tygodni, przepełnionych niezliczonymi pokazami, dają ogromną dawkę inspiracji. Wiem, że to jeszcze nie koniec, bo Fashion Week nadal trwa ale koniecznie chciałam Wam pokazać, które z nich najbardziej przykuło moją uwagę, czy też skradły moje serce :)
     Kroje odważne, interesujące i tak jak w poprzednim sezonie, z dużym akcentem na męską estetykę, męskie fasony, co najbardziej mi się podoba. Uwielbiam takie garderobiane połączenia i w takich też właściwie czuję się najlepiej. I choć w poprzednim sezonie dół sylwetki również wyróżniały długie, lejące się spodnie, czy też w długości midi z szerszą nogawką, to jednak przyszły sezon jesień/zima będzie bardziej należał do takiego typu spodni.
No nic, to ja zapraszam Was do oglądania, jak projektanci w swoich kolekcjach postrzegają nadchodzącą jesień.

Owocnego inspirowania się!



Michael Kors Collection
  Więcej zdjęć : Vogue 


Pyer Moss
 Więcej zdjęć: Vogue



Moncler Grenoble
 Więcej zdjęć: Vogue


 Victoria Victoria Beckham
Więcej zdjęć: Vogue




Sportmax
Więcej zdjęć: Vogue




J. JS Lee

Więcej zdjęć: Vogue



Brunello Cucinelli
Więcej zdjęć: Vogue



Fendi
 Więcej zdjęć: Vogue



Agnona
Więcej zdjęć: Vogue 



Joseph
Więcej zdjęć: Vogue



Etro
Więcej zdjęć: Vogue 



Lucio Vanotti
Więcej zdjęć: Vogue



Erica Cavallini
Więcej zdjęć: Vogue


Tod's
Więcej zdjęć: Vogue


Krizia
Więcej zdjęć: Vogue 


Jil Sander
Więcej zdjęć: Vogue 


Antonio Berardi
Więcej zdjęć: Vogue 


Philosophy di Lorenzo Serafini

Więcej zdjęć: Vogue 



Max Mara
Więcej zdjęć: Vogue  













Prześlij komentarz