PINK total

wtorek, 30 maja 2017
data:post.title

Uwielbiam róż we wszystkich jego odcieniach. I choć najczęściej kojarzy się ze stroną świata dziecięcego (kocyki, ubranka , lalki i wszystko inne związane z dziewczynkami), to jednak jest synonimem kobiecości i zmysłowości. My, kobiety nosimy róż niezależnie od wieku - Jackie Kennedy, Królowa Elżbieta II czy Madonna. No i oczywiście Ja :) :D

Bycie matką dwójki wymagających dzieci zobowiązuje w kwestii dotyczącej butów. Kocham szpilki i choć ich liczba jest znacznie większa niż inne modele w mojej szafie, to niestety, wiadomo jak to jest - biegać w szpilkach za maluchami nie będę :) Dlatego postanowiłam w sesji pokazać dwa różne modele obuwia, które zestawiłam do mojego 'pinkowego' looku.



 Szpilki - River Island / DIY  || Botki - H&M || Torebka - H&M



7 komentarzy

  1. Piękna spódnica, kolor ma niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam róż! Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja - przemyślana, niczego w niej nie brakuje! Wyższe buciki są przepiękne, ale druga wersja jest idealna, gdy jesteśmy zabiegane :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki są genialne ;) zresztą jak cała stylizacja ;) ja także podobnie jak Ty uwielbiam róż ;)
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń