Maxi

wtorek, 14 października 2014
data:post.title



"Mam jeszcze parę tygodni czasu" - tak brzmiały moje słowa po przeczytaniu informacji o konkursie, który znalazłam w magazynie Elle. Dotyczył on stworzenia wieczorowej stylizacji. Dla mnie był to idealny pretekst do założenia jednej z moich ulubionych długich sukni. Pasowała do tego tematu idealnie. I nie wiedzieć czemu źle zapamiętałam datę nadsyłania zdjęć. W miesięczniku organizowane były dwa konkursy. Jeden z datą 6 października, drugi 13 października. Zapamiętałam tylko ten 13...(chyba dlatego że wygraną był SG S5 ;) ) myśląc, że oba kończą się tego samego dnia.
Niestety, pomyliłam się - udział w konkursie przepadł. Ale zdjęcia zostały więc nic straconego - wykonaną sesję dodam do bloga. A co!









sukienka - nn || sandały - Bershka || torebka - Orsay

8 komentarzy

  1. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jak Księżniczka, Sukienka i dodatki super!!! Wszystko idealnie do siebie Pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i elegancko - to lubię :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna torebka :) 0o podoba mi sie baaardzo :)

    zapraszam do mnie ... jeśli oczywiście znajdziesz odrobinę czasu ;)
    darijja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń