Ostatnie dni słońca

środa, 8 października 2014
data:post.title





Sporo czasu minęło od ostatniego postu. Przybył mi nowy członek rodziny :) Niestety, będąc w ciąży, ostatnią rzeczą o jakiej myślałam to komputer, nie mówiąc już o pisaniu jakiegokolwiek postu. Narodziny mojej córuni również przyczyniły się do mojego zaniedbania bloga. Okey, ale już dość tłumaczenia się :)
Korzystając z ostatnich ciepłych dni (jak na październik, naprawdę ciepłych :) ) to na pierwszy post .od bardzo dawna postawiłam na rozkloszowaną spódnicę midi, w pięknym kolorze jasnego różu Do tego zwiewna bluzeczka i sandałki. Na chłodniejsze dni wystarczy dorzucić skórzaną kurteczkę i też będzie super! 

















RADOŚĆ BEZ KOŃCA W OSTATNIE DNI SŁOŃCA :)


sandały - Bershka || spódnica - nn || bluzka - nn || torebka - Monnari

6 komentarzy